حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) در بندرجاسک
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
شناسه : 4031
بازدید 150
4
در دهه آخر صفر برگزار شد مراسم سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با حضور دوستداران و عاشقان  اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بندرجاسک برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان؛ مراسم سالروز شهادت امام رئوف،حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  پنجشنبه 15مهرماه مصادف با 30صفر 1443 هجری قمری در شهرستان جاسک برگزار شد.

در این مراسم ،عاشقان اهل بیت (ع) و عزاداران حضرت رضا(ع) در محله کوی ولیعصریکبنی ، بصورت دستجات سینه زنی و با رعایت فاصله اجتماعی عزاداری کردند و سپس در مسجد النبی(ص) نمازجماعت ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام شهمرادی ،امام جماعت محله،اقامه کردند .

عزاداران سپس بصورت سنتی عزداری و سینه زنی کرده و در عزای امام غریب خود به سوگ نشستند.

گفتنی است عزاداران رضوی در شهرستان جاسک بمدت دو شب با اقامه عزا و سینه زنی ونوحه خوانی در غم شهادت جانسوز امام رئوف اشک ماتم ریختند و سخنرانان در این مجالس در خصوص زندگانی و ابعاد شخصیتی این امام همام سخنرانی و منابر وعظ و خطابه داشتند.

همچنین لازم به ذکر است نظیر این مراسم درگلزار شهدای مرکز شهر و روستاهای شیعه نشین جاسک از جمله کوئیک بالا و پایین،گزدان و نوروزکار،یکدار و جاسک کهنه با حضور روحانیون مستقر و طلاب اعزامی برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.