حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر در در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار شد
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۳۹
شناسه : 25456
بازدید 28
4
برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ابوموسی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر در در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار شد. در این مراسم یکی از قاریان خوش صدای شهرستان به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت. در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر در در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار شد.
در این مراسم یکی از قاریان خوش صدای شهرستان به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی عدم وابستگی آن به افراد است یعنی با شهادت افراد نه تنها این نهضت سست نمی شود بلکه پویاتر و بیدارتر می شود. در مکتب اسلام ناب و راه امام حسین علیه السلام شهادت باعث زنده تر شدن آن مکتب شد.
وی گفت: شهدا انقلاب اسلامی ویژگی بارزشان ولایتمداری بود. این دو شهید بزرگوار مهمترین ویژگی شان پایبندی به ولایت بود و همین اصل باعث ماندگاری نام آنها در تاریخ شده است.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر نیز در راه احیاء اسلام راستین، احیاء تفکر و اندیشه اسلامی و مکتب اهل بیت به شهادت رسیدند و برای جامعه اسلامی و مردم ما به‌ویژه دولتمردان ما شاخص شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این روزها نمونه دیگری از شهدای خدمت که به واقع یاد شهیدان رجایی و باهنر را زنده کرد شهید جمهور آیت الله رئیسی بود که به واقع تشنه خدمت بود و زمان شهادت نیز در حال خدمت به مردم به شهادت رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.