حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
محکومیت اهانت به قرآن در سو ئد و سکوت جوامع بین المللی
۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
شناسه : 17149
بازدید 78
7
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: اهانت به قرآن در سوئد را محکوم می کنیم ، سکوت جوامع بین المللی و سرمداران مدعی حقوق بشر کاری زشت تر از اهانت به قرآن است.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، آیین اهتزاز پرچم امیرالمومنین (ع)  بمناسبت دهه امامت و ولایت در پارک ساحلی کوثر بندرلنگه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا امام جمعه، فواد مراد زاده فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بندرلنگه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این مراسم اظهار داشت:امیرالمومنین علیه السلام در همه شاخصهای ارزشی برترین فرد بعد از رسول الله صلی الله علیه واله بود بطوریکه همگان بوجود او افتخار می کردند.

وی افزود: امروز هم همه اقشار و صنوف و رشته هااز علما تا ورزشکاران تا عارفان علی (ع) را متعلق به خود می دانند.

وی یادآور شد: در این دورانی که نسل کودک ونوجوان ما به گدایی الگو از غرب تشویق می شود باید بهتراز هر زمانی برترین الگوی دنیا بعداز رسول الله را که علی است به انها معرفی کنیم.

حجت الاسلام اسماعیل نیا بیان داشت: اهانت به قران در سوئد را محکوم می کنیم ، سکوت جوامع بین المللی و سرمداران مدعی حقوق بشر کاری زشت تر از اهانت به قران است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.