حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
مجالس حسینی در کنار شور باید معرفت افزایی نیز داشته باشد
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۷
شناسه : 11261
بازدید 63
5
امام جمعه محترم شهرستان بندرلنگه: نماز جمعه ۱۴ مرداد۱۴۰۱ به امامت حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا در مصلای نماز جمعه شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه نماز جمعه ۱۴ مرداد۱۴۰۱ به امامت حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

وی در خطبه نماز جمعه گفت: امام حسین علیه السلام در سخنرانی قبل از ظهر عاشورا آنگاه که لشکر دشمن به حضرت اعتنایی نمی کردند حضرت فرموند:《مُلِئَتْ بُطُونُكُم مِنَ الحَرَامِ》 دلیل اینکه امروز به روی پسر پیغمبرتان شمشیر کشیده اید و به سخنان او اعتنا نمی کنید این است که شکم هایتان از لقمه حرام پر شده است.
بر این اساس بر احاد جامعه اسلامی اعم از مردم و مسئولان لازم است این پیام همیشه جاودان عاشورای حسین(ع) که ترویج حلال خواری و مبارزه جدی و بدون مسامحه با هرگونه حرامخواری از جمله رشوه ،ربا و … است را جدی بگیریم تا بتوانیم در عمل مسیر شهدای کربلا را طی نماییم و به سعادت دنیا و اخرت برسیم.

وی بیان داشت:سعی کنید پیام های انسان ساز و جامعه ساز حسین علیه السلام که همان پیام های قرآن است را در مجالس بازگو و باز نشر نمایید. انسانیت، وجدان، غیرت دینی، ولایتمداری، ایثار ،شهادت طلبی، مردانگی، وحدت، خیر خواهی کمک به محرومان، کمک برای اصلاح جامعه و امر به معروف و نهی از منکر از پیام های همیشه جاویدان ابا عبدالله است که باید در مجالس حسینی بازنشر یابد.

وی در پایان گفت:مجالس حسینی در کنار شور باید معرفت افزایی نیز داشته باشد یعنی باید در فاصله محرم تامحرم سال دیگر شناخت ما معرفت ما نسبت به اباعبدالله و راه حسین قوی تر شود خدا ترسی و بندگی ما بیشتر شود و اهل بیت از ما انتظار این رشد را دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.