حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
ماه محرم ظرفیت فرهنگی و تبلیغی است
۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
شناسه : 24585
بازدید 41
5
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی: با توجه به اینکه در مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین همه اقشار مشارکت دارند لذا این مراسمات یک ظرفیت فرهنگی و تبلیعی است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار داشت: با توجه به اینکه در مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین همه اقشار مشارکت دارند لذا این مراسمات یک ظرفیت فرهنگی و تبلیعی است.
وی افزود : جهاد تبیین در سخنرانی واعظان و سخنران می تواند یکی از اقدامتای باشد که در راستای استفاده از این ظرفیت فرهنگی می تواند کاربرد داشته باشد. ما می توانیم با استفاده از جهاد تبیین که این روزها لزون آن بیش از پیش احساس می شود نقاط تاریک ذهن مخاطبین را روشن کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطر نشان کرد: از نکته های مهم دیگری که نباید از آن غافل شد تبیین اهداف قیام عاشوراست چرا که این روزها عده ایی به دنبال تحریف این واقعیت هستند و گاه اینگونه به افراد القا می کنند که امام حسین علیه السلام برای مطامع دنیایی و اهداف مادی زودگذر این اقدام را انجام داد.
وی تصریح کرد: یکی از جاهایی که ما می توانیم به خوبی جوانان را جذب کنیم و با استفاده از کارکرد نقش پذیری آنها را به سمت مسائل دینی و معنوی سوق دهیم همین مجالس است اگر ما کارهای مراسم را به عهده جوانان بگذاریم و خودمان به عنوان بزرگتر نقش هدایتی و مدیریتی داشته باشیم می توانیم جوانان و نوجوانان را به سمت حرکت دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.