حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
لزوم بهره گیری از محافل قرآنی در هفته وحدت در بندرلنگه
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۱۴
شناسه : 12187
بازدید 63
6
به مناسبت هفته وحدت: حجت الاسلام خلیفاوی با تاکید بر لزوم بهره گیری از محافل قرآنی در هفته وحدت گفت: باید محافل قرآنی و انس با این کتاب عظیم انسان ساز در ماه ربیع الاول و هفته وحدت هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، مسئول طرح صالحین شهرستان با مسئول موسسه قرآنی منهج الحیات جهت هماهنگی و برگزاری جشن‌های هفته وحدت دیدار و گفتگو  کردند.

حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با تاکید بر لزوم بهره گیری از محافل قرآنی در هفته وحدت گفت: باید محافل قرآنی و انس با این کتاب عظیم انسان ساز در ماه ربیع الاول و هفته وحدت هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد چراکه قرآن کریم چراغ راهی است که انس با آن سبب کامیابی و رستگاری انسان می شود.

وی گفت: تا زمانی که وحدت رویه در امور و مسائل باشد تفرقه به وجود نمی آید و دشمن نمی تواند از طریق تفرقه بر امت مسلمان اثر بگذارد و نفوذ پیدا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه ضمن پراهمیت دانستن تلاوت قرآن در تمام طول سال خاطر نشان کرد: انس و همراهی با قرآن در تمام سال بایستی مورد توجه قرار بگیرد اما در ماه ربیع الاول بیشتر تلاوت و انس با قر ان صورت بگیرد تا بر زیبایی کار افزوده شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.