حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تبیین جریان مقاومت
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
شناسه : 26507
بازدید 18
1
در نشست نخبگان اقشار مردمی تأکید شد در نشست نخبگان اقشار مردمی استان هرمزگان، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود هرمزگان به منظور تبیین جریان مقاومت تأکید شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، در نشست نخبگان حوزوی و اقشار مردمی در تبیین جریان مقاومت که با حضور حجت‌الاسلام صادق شکور، مسئول قرارگاه نوجوانی و نمايندگان اقشار تاثیرگذار مردمی استان هرمزگان در اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد،  گفت: دغدغه کار میدان به رسیدن عملیاتی و به خط زدن است.

وی در ادامه افزود: برای پیشبرد کارها و تحقق هرچه سریعتر اهداف، می‌بایست کارگروه‌هایی متشکل از شبکه‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان، تشکیل و مسئولان هر کارگروه‌ مشخص گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: برای خروجی بهتر و مطلوب‌تر برنامه‌ها، باید کارگروه‌ها به صورت جزئی تر و دقیق‌تر فعالیت‌های خود را انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی همچنین تصریح کرد: در راستای تبیین جریان مقاومت باید به نقشه عملیات دست پیدا کنیم، در غیر اینصورت، چنین جلسات و نشست‌ها فاقد خروجی و نتیجه مطلوب خواهد بود.

در این نشست، ضمن شناسایی و معرفی ظرفیت‌های موجود استان هرمزگان به منظور تبیین جریان مقاومت، بر استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها در راستای اهداف پیش‌رو، تأکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.