حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
قشمی‌ها برای شرکت در مراسم تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) راهی مشهد شدند
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۳
شناسه : 23663
بازدید 89
5
رییس تبلیغات اسلامی قشم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: ۱۹۰ نفر از این شهرستان راهی مشهد شدند، تا فردا در آئین تشییع و خاکسپاری پیکر خادم الرضا(ع) در حرم مطهر رضوی حضور یابند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام غلامعلی کاظمی، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و دیگر همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، اظهار کرد: ۴۰ نفر از این زائران در قالب یک کاروان با یک دستگاه اتوبوس و ۱۵۰ زائر دیگر نیز به صورت خودجوش و مردمی با وسایل شخصی راهی مشهد الرضا(ع) شدند.

وی افزود: اعزام زائران کاروان ۴۰ نفره از این شهرستان مرزی با حمایت معاونت‌های فرهنگی و عمرانی سازمان منطقه آزاد و به همت اداره تبلیغات اسلامی قشم برنامه ریزی و انجام شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم با بیان اینکه شهید جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسوولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می آورد، گفت: مردم بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس با هدف پاسداشت خدمات ماندگار سیدالشهدای خدمت بر تارک تاریخ این مرزوبوم و صداقت و خلوص نیت آن شهید بزرگوار در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر خادم الرضا(ع) حاضر خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.