حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
قدردانی سرپرست تبلیغات اسلامی از خدمات ‌هلال‌احمر شهرستان بندرلنگه
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
شناسه : 16311
بازدید 83
10
به مناسبت روز جهانی هلال احمر: سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در دیداری که رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و همکارانش با او داشت، از خدمات این جمعیت به مناسبت روز جهانی هلال احمر تقدیر کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه :در متن تقدیرنامه ای که از سوی حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی‌ بندرلنگه به جناب آقای ابراهیم ابراهیم نجات رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرلنگه اعطا شد،آمده است:

انسانها همیشه در امنیت،آسایش و آرامش نیستند و گاه حوادث طبیعی و غیر طبیعی این آرامش را بر هم می زند. در این زمان، ندای یاری طلبی حادثه دیدگان به گوش می رسد و انسانهایی آموزش دیده،صبورو نیکو کار بدون غرض فقط برای رضای حضرت حق به کمک آنها می شتابندو دردهایشان را تسکین می بخشند.

صحبت از طلایه‌داران عرصه خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر است، جامعه ای که خالق زیباترین صحنه‌های انسانی در نجات جان انسانها است.شاکله و ماهیت کار هلال‌احمر منطبق با نص صریح قرآن است چنان‌که آیه شریفه ۳۲ سوره مبارکه مائده می فرماید:«وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً» به‌عنوان تابلوی امداد و نجات در قرآن مطرح است که اگر کسی موجب نجات جان انسانی شود گویا ناجی تمام بشریت شده است. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما و همکاران گرامییتان،توفیق روز افزون را برای شما از درگاه ایزد منان در پناه قرآن خواستارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.