حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
فعالیت تبلیغی ۳۰ مبلغ و مبلغه قشمی در دهه آخر صفر
۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۲۳
شناسه : 25308
بازدید 27
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم خبر داد: رئیس تبلیغات اسلامی قشم از فعالیت 30 مبلغ و مبلغه در دهه اخر ماه صفر در شهرها و روستاهای این جزیره خبر داد و گفت: این تعداد مبلغ و مبلغات، مقیم و مستقر در سرزمین آب و آفتاب هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام غلامعلی کاظمی گفت: مبلغین و مبلغات در قالب طرح هجرت، مستقر، پایگاه های اجتماعی و امامان محلات در مناسبت های مختلف به ویژه ماه صفر فعالیت دارند.

وی ادامه داد: این مبلغان دینی در اماکن مذهبی شهرها و روستاهای این جزیره حاضر شده و در هیات ها و مجالس عزاداری به معرفی و تبیین آموزه های دینی پرداخته و در این خصوص سخنرانی می کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم توضیح داد: تبیین معانی و مصداق‌ های وسیع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، پاسخ به شبهات جوانان، تقویت نگرش آحاد جامعه به امر به معروف، بیان مباحث اعتقادی، اخلاقی، توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه از برنامه‌های این مبلغان دینی در دهه آخر صفر است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.