حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
فرزندآوری مطالبه جدی رهبری است/لزوم بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این امر مهم
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۶
شناسه : 4891
بازدید 169
11
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت‌الاسلام انصاری راد، فرزندآوری را یک مطالبه جدی مقام معظم رهبری خواند و گفت: بایستی همه ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی در اختیار به ویژه ظرفیت های آموزشی در راستای تحقق این امر مهم به کار گرفته شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگا؛ حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه نشست با کنشگران جمعیت و فرزندآوری ستاد نهضت پیشرفت بانوان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: موضوع افزایش جمعیت و فرزندآوری از سال ۸۸ به بعد در سخنان مقام معظم رهبری به کرات دیده شد و تا این لحظه که یک جمع بندی صورت گرفته نشان می دهد ایشان ۴۲ مرتبه نسبت به موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت اشاراتی داشته اند.

وی فرزندآوری را یک مطالبه جدی مقام معظم رهبری خواند و افزود: بایستی همه ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی در اختیار به ویژه ظرفیت های آموزشی در راستای تحقق این امر مهم به کار گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: مسئله جمعیت یک مسئله جدی ای است، افراد ولایی در خط ولایت و گوش به فرمان رهبری بایستی برای جامه عمل پوشاندن به این مطالبه مهم تلاش کنند. چراکه سخنان معظم له نیازمند یک برنامه ریزی جامع و‌ منسجم است.

انصاری راد ابراز داشت: اخیرا نشستی با موضوع جمعیت و فرزندآوری در بندرعباس برگزار شد و روی جامعه هدف اعم از نخبگان جامعه، فرهیختگان اعم از حوزوی و دانشگاهی که می توانند ما را در این عرضه کمک کنند بایستی در میدان حاضر شوند و نسبت به تبلیغ این موضوع اهمیت و جایگاه، نقش فرزندآوری، افزایش جمعیت و تربیت فرزند بایستی تلاش کنند. به ویژه در دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای تبیین و تفسیر این موضوع، نشست ها و همایش‌هایی برگزار‌ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه در زمینه تاکید به فرزندآوری به لحاظ مبانی دینی کمبود محتوا نداریم، تصریح کرد: در آیات قرآنی به فرزندآوری و تربیت صحیح فرزند تاکید شده و از فرزند به عنوان نعمت و موهبت یاد کرده و برای جامعه اسلامی معرفی می کند.

وی ادامه داد: آیاتی از قرآن کریم افراد را به جامعه ای دارای فرزندان با نشاط، سلامت و تربیت صحیح سوق می دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.