حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
صهیونیست بنای براندازی اصل اسلام را دارد
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۴
شناسه : 5244
بازدید 1274
12
در خطبه های نماز جمعه بستک عنوان شد: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: دشمن در منطقه حضور دارد و همواره سعی می ‌کند که آتش اختلاف و تفرقه را روز به روز شعله ‌ور سازد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره از اختلافاتی که در میان مسلمانان به وجود می ‌آید به نفع خود استفاده کرده و در منطقه، ناآرامی و ناامنی به وجود آورده ‌اند.

وی افزود: دشمن در منطقه حضور دارد و همواره سعی می ‌کند که آتش اختلاف و تفرقه را روز به روز شعله ‌ور سازد، بنابراین حضور آنها در منطقه برای تحقق آرزوهای مسلمانان نیست بلکه به خاطر منافع خودشان است.از طرفی دیگر باید بدانیم که صهیونیست بنای براندازی اصل اسلام را دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: برای همه مسلمانان، در سیمای یک امت، با یک دین و به سوی یک قبله و یک هدف تاکید فراوانی شده است.به گونه ای که ما می توانیم عالی ترین و بارزترین مظهر همبستگی را در بسیاری از عبادت های واجب و حتی مستحب ببینیم.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی بیش از ۹۵ درصد مشترکات دارند ولی دشمنان در تلاش هستند تا همین پنج درصد را برای تفرقه افکنی عَلَم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه با مدیریت، نظارت و برنامه ‌ریزی بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی قابل حل است گفت: همه قوا باید به‌ صورت هماهنگ مشکلات اقتصادی مردم و جامعه را برطرف کنند.

وی ضمن گرامیداشت روز بسیج دانش ‌آموزی تصریح کرد: بسیج دانش ‌آموزی یک ظرفیت مهم و توانمند و پر انرژی برای آینده انقلاب اسلامی است که باید به این مهم توجه ویژه شود.

خطیب جمعه شهرستان بستک در ادامه با اشاره به روز پدافند غیرعامل گفت: پدافند به معنای دفاع از جان، مال و سرزمین یک کشور است.این پدافند عامل و غیرعامل تقسیم می‌شود، پدافند عامل یعنی همان دفاع هشت ساله ما در مقابل مستکبرین جهان، اما پدافند غیرعامل یعنی مجموعه اقداماتی که در زمان صلح یک کشور برای حفظ تجهیزات و زیرساخت‌ها و تاسیسات فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل یک سیستم دفاعی برای هر کشور است که ضروری است و موجب بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری می‌شود ادامه داد: کشور ما با موقعیت خاصی که در جهان دارد با توجه به ثروت‌ های مادی و معنوی و نظام ضد استکباری که بر کشور ما حاکم است، بدیهی است که مورد تهدید مستکبران جهان است که لازم است از این میزان به پدافند غیرعامل توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی با اعلام اینکه روز ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی است عنوان کرد: آمریکا در چندین سال گذشته منابع ملی را از بین برده و انواع جنایات را در حق ملت ما روا دانسته و انجام داده است.امروز نه ‌تنها مردم ایران، بلکه مردم دنیا بخصوص کشورهای اسلامی، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن درجه‌ یک جامعه بشری، دشمن صلح و امنیت می ‌دانند و هر چه کینه و دشمنی دارند را با صدای بلند بر سر آمریکا فریاد می ‌زنند.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.