حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
شهدای پانزده خرداد بذر انقلاب اسلامی را کاشتند و نقش بی نظیری در پیروزی انقلاب دارند
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
شناسه : 10324
بازدید 226
6
امام جمعه شهرستان بندرلنگه: مراسم گرامیداشت پانزده خرداد با حضور امام جمعه شهرستان بندرلنگه،فرماندار ومعاونین ایشان، ائمه جماعات اهل سنت و شیعه و جمعی از مردم شریف بندرکنگ در مسجد امام مهدی(عج) برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه مراسم گرامیداشت پانزده خرداد با حضور امام جمعه شهرستان بندرلنگه،فرماندار ومعاونین ایشان، ائمه جماعات اهل سنت و شیعه و جمعی از مردم شریف بندرکنگ در مسجد امام مهدی(عج) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا در این مراسم ضمن تفسیر آیاتی از قرآن در مقام شهید و شهادت بیان داشت: انقلاب اسلامی بر تقوا بنا گذاری شد و امام راحل غیر از اعتلای کلمه الله هدفی نداشت، پس نهالی که بر اساس تقوا کاشته شده است قطعا به ثمر خواهد نشست،ثمراتی که تا سالهای سال بشریت از آن برخوردار خواهد بود.

ایشان در بخش دیگراشاره کردند:مقام شهدای پانزده خرداد مقام بسیار والایست چرا که هم در غربت به شهادت رسیدند و هم بذر انقلاب اسلامی را آنها کاشتند بی دلیل نیست که امام خمینی(ره) فرمود:《پانزده خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام میکنم.》

قابل ذکر است در پایان مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.