حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
سفر مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی به خوزستان
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۲
شناسه : 637
بازدید 339
10
در تاریخ 5 و 6 مرداد انجام می‌شود؛ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از سفر حجت‌الاسلام سیفایی، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی به استان خوزستان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلام خوزستان، حجت‌الاسلام فرد آقایی، با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای بسیاری از برنامه‌ها در حوزه فرق و نحله‌های انحرافی و با توجه به اهمیت استان خوزستان در پیگیری و حل مسائل مربوط به نحله‌های ضاله، به دعوت معاونت فرهنگی اداره کل استان، حجت‌الاسلام سیفایی، طی سفر دو روزه‌ای در تاریخ ۵ و ۶ مردادماه به استان خوزستان از اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی در حوزه مقابله با فرقه انحرافی بازدید خواهند کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده‌شده در این بازدید، عنوان کرد: در این سفر دو روزه، مجموعه‌ای از برنامه‌ها، جلسات و بازدیدهای میدانی با حضور مدیرکل ادیان و مذاهب دفتر مرکزی، پیش‌بینی‌شده که ازجمله می‌توان به نشست هم‌اندیشی با بخش‌های حاکمیتی فعال در حوزه مقابله با نحله‌های انحرافی و نیز نشست هم‌اندیشی با کنشگران، اساتید و نهادهای فعال اشاره کرد.

همچنین بازدید از مجموعه پژوهشکده‌ها و مجموعه‌های فعال چه در حوزه مسائل رسانه‌ای، چه در حوزه مسائل آموزشی و بازدید میدانی از دو یا سه شهرستان از شهرستان‌های آلوده به مسائل فرق انحرافی در دست اقدام خواهد بود.

این مقام فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان این سفر ضمن اینکه بتوانیم ایشان را با ظرفیت‌های بسیار گسترده استان خوزستان در حوزه فرق و نحله‌ها آشنا کنیم، دست‌آوردهای مثبتی نیز از حیث برنامه‌ها و اقدامات مقابله‌ای به دنبال داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.