حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در احداث خانه عالم مشارکت می کند
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
شناسه : 5809
بازدید 120
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت‌الاسلام انصاری راد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در احداث خانه عالم مشارکت خواهد داشت.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در دیدار امام جمعه رودان با وی گفت: در روستای سرجوئیه در گذشته خانه عالم ساخته شده بود در ورودی فاریاب هم خانه عالمی وجود دارد و قرار بر این شد دو خانه عالم دیگر یکی در یایین روستای سرجوئیه و دیگری در صحرا رود ساخته شود در صحرا رود متاسفانه مسجد وجود ندارد.

وی افزود: با همکاری ستاد اجرایی در جاهای دیگر مثل دو باب خانه عالم در حاجی آباد ساخته شده است و به تنهایی سازمان اعتبار و امکانات ندارد و قرار شد با مشارکت 50 درصدی در ساخت خانه عالم کمک شود ولی متاسفانه چون در سال جاری با کمبود اعتبار مواجهه هستیم و هزینه جای دیگری شده است.

حجت‌الاسلام انصاری راد ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی تنها دستگاه اجرایی است که می‌تواند اعتبار ساخت خانه عالم داشته باشد و نباید این اعتبارت در اختیار دیگر سازمان ها قرار گیرد . در حال حاضر در این دو روستاها به دلیل امنیتی و حساس بودن موضوع باید سریع به ساخت خانه عالم را شروع کرد، زمین ها صورت جلسه و مشخص شده است و تحویل داده شده است و امروز رسما گلنگ زنی آن در برنامه است، سعی خواهیم داشت هفتگی در آنجا اعزام مبلغات و مبلغین داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه مدارس صدرا با مشکلات زیادی اداره می شود، ابزار داشت: کادر این مدارس را آموزش و پرورش تامین می‌کند ساختمان و تجهیزات و امکانات و حمایت از برنامه های فوق برنامه اینگونه امکانات سازمان حمایت می کند حمایت تهران بسیار ناچیز است.

وی گفت: برای ایجاد انگیزه و علاقه دانش آموزان و فعالیت های فرهنگی امسال بودجه ای برای مدارس تحویل گرفتیم ، خروجی مدارس معارف در آزمون های کشوری و کنکور بسیار عالی و دانش آموزان بسیار موفق بودند است بر روی مدارس صدرا سرمایه گزاری باید کرد پایه و اساس این مدارس ورود دانش آموزان به حوزه علمیه است هر چند کرونا تاثیر قابل توجهی منفی داشته است.

حجت‌الاسلام انصاری راد افزود: دانش آموزان اینگونه مدارس در مسابقات قرآنی و فرهنگی توانسته اند مقام کسب کنند و حرف های زیادی برای گفتن دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.