حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
ساخت سه واحد مسکونی برای نیازمندان شهرستان ریگان
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۳۸
شناسه : 4400
بازدید 98
4
در قالب مهرواره اوج انجام شد؛ حجت‌الاسلام ابراهیم نژادی مقدم امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س): خدمات این مسجد در قالب «مهرواره اوج»، ساخت سه واحد مسکونی و ۱۵ سرویس بهداشتی برای خانه‌های نیازمندان بوده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام ابراهیم نژادی مقدم امام مسجد فاطمه الزهرا (س) ریگان استان کرمان با اشاره به اقدامات اخیر در راستای پیشرفت و آبادانی منطقه گفت: خدمات این مسجد در قالب «مهرواره اوج»، ساخت سه واحد مسکونی به همراه ساخت تعداد ۱۵ سرویس بهداشتی بوده است.

وی افزود: اهدای تعداد ۹ جهیزیه به نوعروسان نیازمند به همراه پرداخت کمک هزینه تهیه و تأمین دارو به بیماران خاص از اقدامات این مسجد در این منطقه است.

امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی به همت خیرین در ایام کرونا خبر داد و گفت: همزمان با بازگشایی مدارس نیز پک کامل لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

حجت‌الاسلام نژادی مقدم اظهار داشت: در زمینه ایجاد اشتغال، در بحث کاشت، برداشت و توسعه کشاورزی به متقاضیان و همچنین در زمینه پخت نان خانگی نیز به علاقه‌مندان آموزش داده شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه فرزند پروری، قرآن و نهج البلاغه، طب اسلامی و مشاوره‌های مختلف برای افزایش مهارت‌های زندگی افراد، گوشه‌ای از فعالیت‌های این مسجد است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.