حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیئات مذهبی در محرم شایسته تقدیر است
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
شناسه : 1138
بازدید 135
5
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهر بجنورد از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی هیئات عزاداری قدردانی کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهر بجنورد با قدردانی از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی قریب به‌اتفاق هیئات عزاداری در استان، اظهار کرد: عزاداران و هیئات در این ایام شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به‌خوبی رعایت کرده‌اند.وی همچنین از مشارکت هیئات عزاداری در جمع‌آوری اقلام موردنیاز درمان بیماران کرونا ازجمله کپسول اکسیژن قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری در ادامه با گرامیداشت سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی از سوی رژیم صهیونیستی و روز جهانی مسجد، اظهار کرد: باید مسلمانان کارکردهای چندگانه این مراکز مهم را احیا کنند.

وی با اشاره به اینکه از زمان پیامبر (ص) تا الآن مساجد بالاترین خدمت را به جامعه اسلامی کرده‌اند، تصریح کرد: مسجد تنها مرکز عبادت نیست؛ بلکه مرکز نظامی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… است؛ اما متأسفانه بسیاری از این کارکردها به فراموشی سپرده‌شده که باید به همت مسلمین احیا شود.

وی در ادامه بر تداوم اجرای طرح مواسات از سوی ائمه جماعات و هیئات امنای مساجد تأکید کرد و افزود: به همت هیئت‌امنا و بسیج و مجموعه‌های فرهنگی موجود در مساجد و مدیریت و هدایت امام جماعت، کمک‌های جمع‌آوری‌شده در قالب طرح مواسات در هر محله، در همان منطقه هزینه شده و صرف دستگیری از نیازمندان آنجا می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.