حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
رسانه رکن فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی است
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
شناسه : 6631
بازدید 114
3
«احمد مداحی»: رئیس مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در سفر یک روزه به اهواز گفت: رسانه تنها به منزله یک بعد از کار فرهنگی نیست بلکه به‌عنوان رکنی مهم از کار فرهنگی و تبلیغی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، «احمد مداحی»، رئیس رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در سفر یک‌روزه به اهواز و در نشستی که با حضور نخبگان فرهنگی و تولیدکنندگان محتوایی جبهه انقلاب استان خوزستان برگزار شد با مهم برشمردن مسئله اصلاح ساختار فرهنگی در کشور و اهمیت نقش رسانه در اجرای این طرح اظهار داشت: رسانه تنها به منزله یک بعد از کار فرهنگی نیست بلکه به‌عنوان رکنی مهم فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی محسوب می‌شود.

رئیس مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، اثرگذاری مثبت رسانه بر مخاطب را مورد تأکید قرارداد و افزود: کشورهای موفق در حوزه رسانه در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که علاوه بر به‌کارگیری کلیه ابزارهای فرهنگی و تبلیغاتی در رسانه‌های رسمی و غیررسمی مخاطب خود را احاطه می‌کنند.

احمد مداحی در ادامه تصریح کرد: ما ثابت کرده‌ایم با استفاده از به‌کارگیری مجموعه‌ای از عوامل مؤثر در حوزه فرهنگ‌سازی، اعم از رسانه، تبلیغ، آموزش و همچنین اعمال قوانین مصوّب در انجام فعالیت‌های فرهنگی موفق بوده‌ایم.

مداحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که «رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تصدی‌گری خود نیست» خاطرنشان کرد: حوزه رسانه سازمان به دنبال تصدی‌گری نیست بلکه به دنبال حمایت از مجموعه‌های مردمی است به شکلی که این مجموعه‌ها بتوانند روی پای خود بایستند و امنیت کاری و اقتصادی خود را تأمین کنند.

گفتنی است، رئیس مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در حین برگزاری این نشست به تشریح راهبردهای عملیاتی درخصوص اجرای طرح‌ها و برنامه‌های در این مرکز پرداخت و مقرر شد از بخش رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان حمایت شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.