حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در بوموسی برگزار شد
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
شناسه : 18435
بازدید 193
13
با حضور طلاب و روحانیون بندرلنگه؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه از برگزاری رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه با حضور طلاب و روحانیون این شهرستان در بوموسی خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ؛حجت الاسلام خلیفاوی گفت: رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس ، با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و با حضور طلاب و روحانیون شهرستان بندرلنگه از بامداد  (چهارشنبه) در جزیره بوموسی برگزار شد. در این رزمایش برای اولین‌بار سامانه موشکی کروز قدیر و موشک بالستیک فتح ۳۶۰ مجهز به هوش مصنوعی رونمایی و به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.

خلیفاوی با اشاره به نقش روحانیت در جنگ تحمیلی بیان کرد: اگر آمار نسبتی شهدا در اقشار مختلف را در نظر بگیریم، تعداد شهدا نسبت به جمعیت روحانی و طلبه در دوران دفاع مقدس در مقایسه با سایر اقشار در صدر قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این آمارها بیانگر آن است که قول و عمل روحانیون در دفاع از ارزش‌های انقلابی، یکی است و روحانیون طی هشت سال دفاع مقدس در مبارزه با کفر، نقش فرماندهی را نیز برعهده داشتند، شهدای روحانی در همه عرصه‌های سخت همچون دفاع مقدس، جنگ‌های اعتقادی و مبارزه با طاغوت روحانیت در خط اول بودند.

خلیفاوی با بیان این که امروز هم به مانند گذشته نیازمند حضور تاثیرگذار روحانیون بصیر، خبیر و مبارز برای مقابله با جنگ اقتصادی، فرهنگی، تبلیغاتی و ارزی در برابر دشمن هستیم، تصریح کرد: امروزه جمهوری اسلامی به تمام آمال و آرزوهای خود رسیده و به اهداف خود دست یافته است.

.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.