حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
راهپیمایی محکومیت هتک حرمت به قرآن در بندرلنگه برگزار شد
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
شناسه : 18010
بازدید 85
7
در پی هتک حرمت به قرآن کریم ، به منظور محکومیت این اقدام ناشایست ، راهپیمایی در بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ؛ حجت الاسلام خلیفاوی گفت: اگر در زندگی خودمان موقع هر کاری فقط به همین نکته نزدیک بودن خدا به خودمون که فرمود :از رگ گردن هم به شما نزدیک‌تریم توجه داشته باشیم، نه درگیر گناه می‌شویم ونه ناامید می شویم .

وی در ادامه گفت:ما مسلمانان جهان با عمل به روایت نبوی حدیث ثقلین و تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) و گوش به فرمان ولی مسلمین جهان حفظه الله تعالی انتقام بسیار سختی از آنان می‌گیریم و آنان را نیست و نابود می‌کنیم.

خلیفاوی در ارتباط با این خبر گفت: در ایامی که دشمنان دین مبین اسلام و قرآن کریم به مقدسات و قرآن هتک حرمت می‌کنند ، موکب خدام شباب الحسین«ع» محله بحرینی شهرستان بندرلنگه با اهداء قرآن به عزاداران و گرفتن تصویر با قرآن ، ارادت خود به قرآن و دین را ابراز می‌کنند.

وی در ادامه افزود :مسلمانان باید با تدبیر در این زمینه واکنش نشان داده و اجازه ندهند که کشورهای غربی از رفتارهای آنها برای بدنام کردن اسلام و پیروان آن استفاده کنند.

خلیفاوی در پایان افزود: راه مقابله با این حرکات کفار انس بیشتر نوجوانان و جوانان ما با قرآن کریم است تا آنها از از آسیب ها و انحرافات اجتماعی مصون بدارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.