حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی همراه با جمعی از فعالین مذهبی با امام جمعه شهرستان بندرلنگه
۰۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
شناسه : 10537
بازدید 79
5
به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی: به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه همراه با رئیس شورای هیئت مذهبی و جمعی از مبلغان فعال با امام جمعه محترم شهرستان بندرلنگه دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی همراه با رئیس شورای هیئت مذهبی و جمعی از مبلغان فعال شهرستان با امام جمعه محترم شهرستان بندرلنگه حجت السلام دکتر اسماعیل نیا دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان بندرلنگه ، ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با تبیین اهمیت مقوله فرهنگ، رسالت سازمان تبلیغات اسلامی را رسالتی سنگین دانستند.ایشان به دلیل اهمیت فرهنگ از متولیان امور فرهنگی جهت همکاری بیشتر ومبارزه فرهنگی با معضلات، طلب یاری نمودند.

در ادامه حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات با اشاره به رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی، بویژه در شرایط فعلی که دشمنان نه تنها با تجهیز تسلیحاتی که با موج رسانه ای به دنبال اهداف شوم خود هستند، رامهم ترین وظیفه اداره تبلیغات اسلامی دانست و افزود:عمده فعالیت‌هایی که در این سازمان انجام می‌شود سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازمان دهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردم است و به همین دلیل جایگاه و نقش این اداره بسیار مهم و حساس می‌باشد.

وی در ادامه بیان کرد: برای مقابله با ورود فرهنگهایی که ممکن است جامعه را به ابتذال کشاند علاوه براختصاص بودجه مناسب تک صدایی و وحدت، همراهی مسئولین را نیز لازم وضروری ذکر نمود.

در پایان حجت الاسلام خلیفاوی گزارشی از عملکرد خود را ارائه نمودند و از مشکلات و مسائل مجموعه بحث و گفتگو نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.