حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
دوره آموزشی ویژه مدیران مراکز و مربیان طرح ثقلین در بندرعباس
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
شناسه : 8962
بازدید 100
7
با حضور پیشکسوت قرآنی برگزار شد؛ دوره آموزشی ویژه مدیران مراکز و مربیان طرح قرانی نورالثقلین با حضور پیشکسوت قرآنی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، زینلی تختی از پیشکسوتان قرآنی استان هرمزگان در این دوره آموزشی گفت: طرح نورالثقلین برای توانمندسازی و ایجاد بستری برای راه‌اندازی جلسات خانگی اقدام به شناسایی و جذب و سنجش مدرسان استانی طرح در سطح کشور و استان هرمزگان کرده است.

وی افزود: عده ای از افراد پس از بازبینی حوزه های آموزش و فعالیت های انحام شده در طول عمر انقلاب جهت دستیابی به تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی، به این نتیجه رسیدند که آن گونه که باید ، نتوانسته ایم به حد مطلوب دست یابیم .

زینلی تختی در ادامه ابراز داشت: بنابراین طرح نورالثقلین برای رسیدن به این اهداف راه اندازی و اجرا شد تا قرآن به معنای واقعی به درون خانه ها ورود کند و سبک زندگی را به سبک زندگی ایرانی اسلامی سوق دهد.

این پیشکسوتان قرآنی استان هرمزگان تصریح کرد: جامعه به دنبال آرامش است و این آرامش را می توان از آیات قرآن به جامعه تزریق کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.