حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳ Friday, 22 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2981×
دشمن در جنگ رسانه‌ای به دنبال تغییر باور، ذهن، فکر و اراده‌ها خانواده در جامعه است
۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
شناسه : 10982
بازدید 114
12
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: معاون فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه همه بانوان مبلغ دین بوده و به اندازه توان باید در محیط پیرامون خود اثرگذار باشند افزود: دشمن در جنگ رسانه‌ای به دنبال تغییر باور، ذهن، فکر و اراده‌ها خانواده در جامعه است.
ارسال توسط : نویسنده : رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نشست فعالان فرهنگی استان ضمن قدردانی از فغالیتهای فرهنگی و موثر بانوان در حوزه های مختلف بویژه خانواده تصریح کرد:  اساسا” پیش از انقلاب دشمن زن را به عنوان کالای بی ارزش تلقی می کرد و به دنبال  فروپاشی بنیان خانواده ایرانی بوده است اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز زنان نقش های متفاوتی را ایفاء می کنند و در کنار تربیت فرزندان صالح، عهده دار حفظ ارزش‌های اسلامی و استحکام خانواده هستند.

وی با بیان اینکه شروع مجاهدت بانوان و تبلیغ دین از درون خانواده شکل می گیرد عنوان داشت: امروزه دشمنان نظام نقطه کلیدی اتصال خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.

حجت الاسلام عزت زمانی عنوان داشت: همه بانوان مبلغ دین بوده و به اندازه توان باید در محیط پیرامون خود اثرگذار باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه امروزه همچنین دشمن در جنگ رسانه‌ای به دنبال تغییر باور، ذهن، فکر و اراده‌ها خانواده در جامعه است یادآور شد: مهم‌ترین نقش امام (ره) در جامعه گره زدن و پیوند دادن بین اراده‌ها و توانمندی‌های زنان جامعه بود که با این نگاه امام به نهاد خانواده و زنان جامعه، در حقیقت کمر استکبار را در عالم شکست.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: سازمان برای موضوعات مختلف فرهنگی بانوان برنامه های فراگیر و تاثیرگزاری را پیاده سازی کرده تا بتواند به رسالت خود در عرصه تبلیغ دین عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: مردمی سازی تبلیغ و توسعه دایره تبلیغ به عنوان دایره اصلی سازمان به شمار می‌رود چرا که فقط روحانیون، هیأتی ها و مسجدی‌ها مأمور به تبلیغ نیستند بلکه همه مردم مبلغ دین بوده و موظف به نشر خوبی‌ها هستند تا با شناخت و افزایش معرفت و شناسایی صحنه‌ها بتوانند هر کدام در عرصه‌های مختلف مبلغ مؤثر دین باشند با این رویکرد جریان مردمی سازی تبلیغ در حال شکل گیری است. همچنین لازم به ذکر است که سازمان با حدت و شدت بیشتری به حوزه بانوان توجه کند.

حجت الاسلام عزت زمانی در ادامه اضافه کرد: اگر مردم خودشان را متولی تبلیغ دین ندانند و این تصور وجود داشته باشد که فقط یک عده و قشر خاصی به عنوان متولی تبلیغ دین به این امر مهم بپردازند سازمان تبلیغات اسلامی موفق نخواهد بود. لذا اگر نتوانیم به معنای واقعی به این گستره و توسعه دست یابیم به حقیقت تبلیغ دست پیدا نخواهیم کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.