حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
در جهاد تبیین، همه افراد و اقشار جامعه باید تبیین گر باشند
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
شناسه : 16983
بازدید 60
3
اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه: به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه روحانیت اهل سنت و شیعه، هیئات مذهبی، کانون مداحان، خانه های قرآنی، و فعالین فرهنگی شهرستان بندرلنگه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه روحانیت اهل سنت و شیعه، هیئات مذهبی، کانون مداحان، خانه های قرآنی، و فعالین فرهنگی شهرستان بندرلنگه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: در جهاد تبیین، همه افراد و اقشار جامعه باید تبیین گر باشند.

خلیفاوی افزود: باید طرح گفتگو و مباحثه به معنای واقعی تبدیل شود. از سوی دیگر رفتار باید از حالت«تحکم» به «اقناع» تغییر کند. نسل امروز نیازمند اقناع است و وقتی اقناع شد، با تمام قوّت در حرکت حضور پیدا می کند. افراد تبیین‌گر باید آموزش ببینند تا بتواند رسالت خود را به درستی انجام دهند.

دکتر جواد خسروی هادی سیاسی کشوری بیان داشت: تبیین در مقابل واژه تحریف و پوشاندن حقایق قرار دارد. لذا جهاد تبیین در مقابل تحریف مسائل سیاسی امنیتی ایران از جانب رهبر معظم انقلاب عنوان شد. اینک که با جنگ ترکیبی یعنی جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و شناختی رو به رو هستیم، جهاد تبیین بیش از پیش حائز اهمیت می باشد. روشنگری و شناخت دشمنان در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی از اساسی ترین اهداف جهاد تبیین می باشد.

ایشان اذعان داشت: در جنگ شناختی هدف از بین بردن اعتماد افراد جامعه نسبت به حاکمیت می باشد و در این ارتباط مهمترین عرصه فعالیت در فضای مجازی است.

در پایان خسروی گفت: در سایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و به برکت انقلاب اسلامی، امروز امنیت در داخل کشور و در مرزهای آبی و هوایی کشور حاکم است. تبیین موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف و بیان دستاوردهای نظام در کنار نشان دادن چهره بدون بزک و روتوش و حقیقی غرب به جامعه ضروری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.