حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
خون پر برکت شهیدان پرچم اقتدار و همبستگی مردمان این سرزمین را برافراشته تر خواهد کرد.
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
شناسه : 12573
بازدید 54
5
رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پیامی به مناسبت حمله تروریستی در حرم شاهچراغ(ع): حجت الاسلام علی خلیفاوی رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفتند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

گر چه عروج در حال وضو و زیارت و نماز با وصف شهادت افتخار هر شیعه است اما وهابیت تکفیری که از نسل و اندیشه بنی‌امیه هستند و داعشیان خوارج گونه که در مساجد و زیارت گاه ها به بهترین بندگان خدا رحم نمی کنند و حتی زنان و بچه ها را مظلومانه ترور می کنند درسنامه شقاوت خود را از اشقی الاشقیا ابن ملجم گرفته‌اند.

و آن آتش بیاران معرکه و سلبریتی‌های قطام مسلک تبعات کارهای زمینه ساز خود را بدانند و هر چه زودتر بفهمند که سیاهی لشکر باطل هستند و الا قطام مسلکان با شعار زن زندگی آزادی به اسارت اندیشه و به سرنوشت محتوم مردگانی به جای زندگانی مبتلا شده و می‌شوند.

تردیدی نیست که خون پر برکت این عزیزان بار دیگر پرچم اقتدار و همبستگی مردمان این سرزمین را برافراشته تر خواهد کرد.

بر حسب وظیفه لازم دانستم مراتب تسلیت خود را بابت هتک حرمت امام زاده واجب التعظیم حضرت شاه چراغ و ترور کور زائران در شیراز را به ساحت مقدس گستره حجج الهی از انبیا و ائمه هدی و مؤمنین تسلیت گفته و به خود شهدا عروجشان را تبریک گویم.

حجت‌الاسلام علی خلیفاوی

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.