حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
حضور سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در مراسم یادواره شهید عبدالرضا مینکی
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
شناسه : 16675
بازدید 71
3
به مناسبت روز سوم خرداد: یادواره شهید جاویدالاثرعبدالرضا مینکی و مراسم سوم خرداد با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور بندرلنگه در مکان مسجد امام حسین(ع) بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه،یادواره شهید جاویدالاثرعبدالرضا مینکی و مراسم سوم خرداد با حضورسرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه، مسئولین شهرستان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، معاون فرماندار،رئیس اداره ارشاد اسلامی، رئیس اداره مخابرات، رئیس بنیاد شهید، معاون اداره صمت، بخشدار مرکزی، و با حضور مردم ولایی و مومن محله رودباری، به همت روحانی پایگاه اجتماعی حجت‌الاسلام چاوشی و هیئت امنای مسجد امام حسین«ع» شهرستان بندرلنگه این یادواره برگزار شد.

حجت الاسلام خلیفاوی در بخشی از این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می نمایند و به جامعه ظرفیت روحی می بخشند و ضعف و سستی را از بین می برند و اگر خون شهیدان نبود که شجره طیبه رسالت را سیراب نماید از اسلام خبری بود و از مکتب توحید بخش الهی اثر و خبری نبود.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در ادامه بیان کرد: شهادت، پایان بخشیدن به حیات طبیعی و مادی برای دفاع از ارزش های والای انسانی و شکافتن قفس کالبد مادی و حرکت به مقام بلند شهود الهی است و دست شستن از بودن در حال هشیاری و آزادی و دست یافتن به شدن است، و خلاصه شهادت نوعی مرگ نیست، بلکه صنعتی است از حیات معقول و او کسی است که از فنا رسته و به ابدیت و بقاء پیوسته است.

این مراسم که به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شده بود از خانواده های شهدا با اهدای هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.