حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
حجت الاسلام بارانی خطیب نماز جمعه شهرستان رودان گفت:انتقام خون سید عزیز نابودی قطعی و زوال این رژیم تار عنکبوتی است
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
شناسه : 26230
بازدید 61
1
انتقام خون سید عزیز نابودی قطعی و زوال این رژیم تار عنکبوتی است امام‌جمعه رودان گفت:قطعا این عملیات انتقام خون سید مجاهد ما نیست بلکه دنیا بداند انتقام خون سید عزیز نابودی قطعی و زوال این رژیم تار عنکبوتی است و به فضل الهی این حاصل خواهد شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدجواد نژادعباسی منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان ؛حجت الاسلام محمد بارانی در نماز جمعه شهرستان رودان با اشاره به حوادث و اتفاقات تلخ و شیرین هفته گذشته گفت: ترور و شهادت پرچمدار محور مقاومت حقیقتا داغ بزرگ و حادثه عظیمی بود زیرا شهید سید حسن نصرالله یک استوانه محکم برای محور مقاومت بود.
وی عملیات وعده صادق ۲ را تسکینی برای قلوب داغدار و عزادار ملت ایران و امت اسلام دانسته و تصریح کرد: قطعا این عملیات انتقام خون سید مجاهد ما نیست بلکه دنیا بداند انتقام خون سید عزیز نابودی قطعی و زوال این رژیم تار عنکبوتی است و به فضل الهی این حاصل خواهد شد.
وی عنوان کرد: فرود موشک های ایرانی بر قلب تل‌آویو معادله بازدارندگی را تثبیت و شکست اطلاعاتی دیگری برای رژیم جعلی رقم زد وبه همه اعلام کردکه جمهوری‌اسلامی،یاران مجاهد خود را در جبهه مقاومت رها نخواهد کرد و هشداری برای کشورهای منطقه بود که در زمین بازی آمریکایی ها نقش آفرینی نکنند.
حجت الاسلام بارانی با تشریح دکترین دفاعی نظام اسلامی تاکید کرد: ما خواهان صلح و ثبات در منطقه هستیم و در عین حال با هیچ کسی بر سر امنیت ملی خود شوخی نداریم و هر دولتی بخواهد با دشمن ما همکاری کند ؛او را همراه با دشمن در هم خواهیم کوبید .
امام جمعه شهرستان رودان با تجلیل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات غرورآفرین وعده صادق، خطاب به دشمنان گفت: بدانید شما با فرد و افراد طرف نیستید، حتی با شخص امام و رهبر انقلاب طرف نیستید بلکه با یک ملت بزرگ تحت امر ولی مواجه هستید که درس آموخته و رشد یافته مکتب عاشوراست.
وی افزود: به دشمنان می‌گوییم موفقیت و بزرگی ملت ایران را درک کنید و بدانید که این ملت مهارشدنی نیست و به فضل الهی تا شکست کامل شما از پا نخواهد نشست
خطیب نماز جمعه شهرستان رودان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: فرماندهی کل انتظامی کشور مجموعه ای مهم و راهبردی در تامین نظم و امنیت کشور است و به برکت مجاهدت این عزیزان و سایر نیروهای مسلح امروز شاهد امنیت مثال زدنی برای ایران اسلامی هستیم.
وی فراجا را وفادار به انقلاب و خدمت گذاری امین برای مردم معرفی و افزود: شهدای مظلوم و سرافراز فراجا سند آشکار این وفاداری و خدمت گذاری صادقانه هستند به گونه ای که هر روزه از گوشه و کنار کشور خبر شهادت فرزندی از فرزندان مومن ملت ایران در مجموعه فراجا را می‌شنویم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.