حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
حجاب و عفاف در رفتار و گفتار مردم با الگو گرفتن از ائمه معصومین(ع) و اصلاح سبک زندگی نهادینه شود
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
شناسه : 12500
بازدید 173
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در نشست عفاف و حجاب: نشست عفاف و حجاب با حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، مسئولین ،جمعی از روحانیون و مردم برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه،نشست با بانوان با موضوع نقش بانوان در عفاف و حجاب در شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان گفت:غرب با ایجاد شبهه‌افکنی، در ترویج این فکر که حجاب و عفاف مختص دین اسلام و مربوط به زمان‌های گذشته است با هدف کهنه جلوه‌ دادن حجاب و عفاف و دین اسلام، سعی در تغییر نگرش‌ها به سمت هدف خود گام برمی‌دارد،  غرب سعی دارد با طرح بدحجابی جامعه را آلوده‌ سازد و جامعه شیعی را به سمتی سوق دهد که مرزها و محدودیت روابط زن و مرد از بین برود.

وی افزود: حجاب و عفاف باعث هویت بخشیدن به زن است و خداوند انسان‌های با حجاب، بردبار و پاکدامن را دوست دارد کمااینکه حجاب و عفاف موجب پاکدامنی افراد است.

حجت الاسلام خلیفاوی خاطرنشان ساخت: در هیچ دین و آئین الهی فساد مورد قبول نیست و در تمام ادیان برای زنان ارزش قائل بودند و شخصیت زن را حفظ کردند.با الگو گرفتن از ائمه معصومین(ع) و اصلاح سبک زندگی باید حجاب و عفاف در رفتار و گفتار مردم نهادینه شود.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه تصریح کرد: بهترین راهکار در مبارزه با نقشه‌های سیاسی فرهنگی غرب در بعد زنان و مادران، انسان سازی، تربیت نسل مهدوی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.