حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
جلسه کمیته فرهنگی با حضور اعضا در دفتر فرماندار شهرستان ابوموسی برگزار شد.
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۳۹
شناسه : 25452
بازدید 31
3
برگزاری جلسه کمیته فرهنگی در ابوموسی جلسه کمیته فرهنگی با حضور اعضا در دفتر فرماندار شهرستان ابوموسی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، جلسه کمیته فرهنگی با حضور اعضا در دفتر فرماندار شهرستان ابوموسی برگزار شد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: برنامه های فرهنگی خوبی در سطح شهرستان در حال برگزاری است یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی و معنوی در شهرستان همین برنامه های ماه محرم و صفر است که ظرفیت بسیار مناسبی است که برای جهاد تبیین از آن بهره ببریم.
وی گفت: یکی از اتفاقات بسیار خوب که در شهرستان ابوموسی نمود خوبی دارد همدلی و همکاری ادارات و نهاد ها در برنامه های مختلف است که باعث می شود برنامه های خوبی در شهرستان اجرا شود.
حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: مردم ابوموسی در دهه اول ماه محرم با حضور در مراسمات به خوبی عشق و ارادت خود را به سیدالشهدا نشان دادند و هیئات مذهبی نیز با برنامه های مناسب مخاطبان زیادی را به مجالس عزداری حذب نمودند.
وی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که در مرداد ماه انجام شد حضور و ارائه دوره آموزشی قرآن ویژه مادران و مربیان قرآن بود که بازخورد مناسبی در بین مخاطبین داشت.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: برنامه های دهه آخر ماه صفر نیز در حال اجراست و هیئات به خوبی پای کار مراسمات پایانی ماه صفر هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.