حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
جشن و توزیع کیک ۲۰ کیلویی در بین جانبازان شهرستان بندرلنگه
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۲۴
شناسه : 15151
بازدید 174
9
به مناسبت ولادت قمر بنی هاشم(ع) و روز جانباز: به مناسبت ولادت قمر بنی هاشم(ع) و روز جانباز،کیک ۲۰ کیلویی در بین جانبازان شهرستان بندرلنگه توزیع و جشن گرفته شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه،به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در بندرلنگه کیک ۲۰ کیلویی بین جانبازان توزیع و جشن گرفته شد.

حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه ضمن تبریک خدمت جانبازان سرافزار اسلام گفت: شهدا و جانبازان و خانواده های آنان چشم و چراغ این ملت هستند و با نثار جان خود باعث افتخار و سرافرازی این ملت و ایران اسلامی شده اند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان این مطلب که دیدار با خانواده شهدا مسلما باعث تجدید خاطرات و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگ مردان می شود افزود: شهدا همواره الگوی بی بدیل ایثار و مقاومت هستند و ادامه دهندگان راه این بزرگواران تاریخ باعث سربلندی ایران اسلامی است.

وی در پایان گفت: انشالله که از رهروان صدیق امام شهدا و راه شهدا باشیم و با سرلوحه قرار دادن راه ائمه اطهار و خواندن و عمل نمودن وصیت این بزرگواران بتوانیم برای رضای خداوند متعال قدم بر داریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.