حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
جاماندگان اربعین در بندرلنگه قدم در مسیر عشق گذاشتند
۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۴۳
شناسه : 25279
بازدید 29
4
مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور عاشقان اباعبدالله و جامانده از مراسم اربعین کربلا عصر روز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ در شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ هر سال افرادی که به هر دلیلی از سفر به کربلا و زیارت حرم امام حسین (ع) جا مانده اند، در شهرستان بندرلنگه به شکلی سعی می کنند خود را در همان حال و هوا قرار دهند.

عصر روز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ همزمان با روز اربعین حسینی دلدادگان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهرستان بندرلنگه که از حضور در کربلای معلی و مسیر عاشقی جامانده اند قدم در مسیر عشق گذاشتند و با حضور در مراسم معنوی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان به نمایش گذاشتند.

همچنین اقشار مختلف مردم با سنین مختلف در پیاده روی جاماندگان حضور داشتند که با قدم گذاشتن در مسیر حدود ۱ کیلومتری حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) تا مسجد و حسینیه ثارالله از راه دور به سید و سالار شهیدان سلام دادند و آرزو کردند که سال آینده در مسیر پیاده روی کربلا قدم بردارند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.