حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
ثروت اصلی دانشگاه سوره حضور «اساتید برجسته» است
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
شناسه : 7857
بازدید 104
6
رئیس دانشگاه سوره: دکتر ساعی حضور اساتید برجسته دانشگاه سوره را ثروت اصلی این دانشگاه برشمرد و گفت: با حضور این اساتید و خروجی‌هایی که در حوزه هنر داشته است، جایگاه این دانشگاه، جایگاه رفیعی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر محمدحسین ساعی «رئیس دانشگاه سوره» در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان از ضعف کشور در حوزه آموزش هنر خبر داد و اظهار داشت: ما هنوز نسبت به آموزش هنر در کشور دارای ضعف هستیم و باید حمایت بیشتری از فضاهای آموزشی و دانشگاه‌هایی مثل سوره که جایگاه و اصالتی در حوزه آموزش هنر دارند صورت بگیرد. لذا امیدواریم با حمایت از دانشگاه سوره، ما درسال های آینده شاهد ارتقاء کیفی در کیفیت دانشگاه سوره باشیم.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه سوره با توجه به امکانات، اساتید و خروجی‌هایی که تاکنون داشته است در جایگاه رفیعی قرار دارد افزود: اگرچه امکانات ما با توجه به اینکه دانشگاه غیرانتفاعی هستیم؛ امکانات متوسطی است و بودجه ما متکی به شهریه دانشجویان است اما خوشبختانه قوت دانشگاه سوره به فضای علمی و هنری و اساتید گرانقدری است که با این دانشگاه همکاری می‌کنند. این در حالی است که ما معتقدیم ثروت اصلی دانشگاه سوره، حضور همین اساتید برجسته است و با تلاش این عزیزان بوده است که نام دانشگاه سوره در سطح کشور مطرح‌شده است.

دکتر ساعی ظرفیت دانشجویی دانشگاه سوره را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: طبق آماری که رئیس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی در ابتدای سال اعلام کرده است تاکنون حدود ۲۰ درصد ظرفیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی تکمیل‌شده است اما ظرفیت بسیاری از رشته‌های دانشگاه سوره کاملاً پرشده است و باوجودی که برخی از دانشگاه‌های دولتی، کاهش جمعیت دانشجویی داشتند اما ما نه‌تنها کاهش جمعیت دانشجویی نداشتیم بلکه در طی سال‌های اخیر نیز شاهد افزایش جمعیت دانشجویی بودیم و این نشان می‌دهد که نام دانشگاه سوره نام قابل قبولی در بین دانشجویان است.

به گفته رئیس دانشگاه سوره، بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در جایگاه‌های مدیریتی و جزو چهره‌های برتر حوزه هنر محسوب می‌شوند و این امر نشان می‌دهد که فارغ‌التحصیلان این دانشگاه توانستند در حوزه بازار کار حرفه‌ای و حوزه مدیریتی فعال باشند.

وی با اشاره به همکاری این دانشگاه دربرپایی نشست‌های تخصصی در ارتباط با چهلمین جشنواره فیلم فجر اذعان کرد: علاقه ویژه ما این است که اگر ظرفیت پژوهشی درهر دانشگاهی وجود دارد صد درصد در اختیار حوزه حرفه‌ای و صنعتی این حوزه مثل سینما قرار بگیرد و اینکه قرار است در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، پنج دانشگاه ازجمله دانشگاه سوره در بحث پژوهش سینما ورود پیدا کردند را باید به فال نیک بگیریم لذا ضروری است تا این نگاه گسترده‌تر شود و حتی باید تمام پایان‌نامه‌های حوزه سینما به‌گونه‌ای مدیریت شوند تا به‌صورت مستقیم برای سینمای کشور قابل‌استفاده باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.