حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2860×
تقدیر از مداحان شهرستان بندرلنگه در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع)
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
شناسه : 3944
بازدید 276
11
در مراسم عزاداری حسینه امام جعفر صادق(ع)شهرستان بندرلنگه صورت گرفت: امروزتجلیل از مادحین اهل بیت علیهم السلام تجلیل از حماسه حسینی است ،فکر و شعار امام حسین امت اسلام را دور هم جمع کرد و فرهنگ حسینی را به نمایش گذاشته مداحان باید حسینی وار عمل کنند و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حسینی وار وارد شوند.
ارسال توسط : نویسنده : یاسر صادقی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر لنگه در پایان مراسم عزاداری شب رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام مجتبی علیه السلام از ۲۰ مداح شهرستان بندرلنگه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام فولادی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی مداحان در برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر گفت: امروزتجلیل از مادحین اهل بیت علیهم السلام تجلیل از حماسه حسینی است ،فکر و شعار امام حسین امت اسلام را دور هم جمع کرد و فرهنگ حسینی را به نمایش گذاشته مداحان باید حسینی وار عمل کنند و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حسینی وار وارد شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه با توجه به اینکه مسئله مداحی کار بسیار سختی می باشد گفت: یک مداح فرهنگ عاشورا و مرام و آرمان حسین علیه السلام را بازگو میکند و امروز وظیفه بزرگی بر دوش ما هست تا از این ایثار و آرمان دفاع کنیم فلذا دفاع از این اهداف و آرمانهای یک ایثار است.

ایشان در پایان بیان داشت: حماسی ترین افراد جامعه باید مداحان باشند و در شان امام حسین مداحی کنند خوشبختانه شهرستان بندرلنگه در بحث مداحی بی نظیر است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.