حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
تشکیل جلسه برنامه ریزی ایام صادقیه در بندرلنگه
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 16416
بازدید 53
5
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: به منظور در پیش بودن ایام سوگواری ششمین ستاره درخشان سپهر ولایت و امامت، از سوی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی در این خصوص برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه،با حضور رئیس شورای هیئات مذهبی و مداحان جلسه برنامه ریزی ایام صادقیه با هدف ایجاد هماهنگی های لازم شنبه 23 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد که در ابتدای جلسه آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت شد و سپس حجت الاسلام چاووشی رئیس دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه ضمن عرض خوشامدگویی به حاضرین، با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، گفت: اگر شرق و غرب را بگیرید حرف حساب در شیعه و اهل بیت(ع) است، هماهنگی و وحدت رویه باید بسیار مورد توجه باشد و این گونه جلسات به وحدت رویه کمک بیشتری می کند و همه مسلمانان در حد بضاعت خود باید در مناسبت ولادت و شهادت امامان ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام چاووشی بیان کرد: ایام صادقیه فرصتی است که در آن می‌توانیم به تبیین معارف دین، سیره و زندگانی آن امام همام بپردازیم و مردم را با اهلبیت علهیم السلام و مقام ایشان آشنا کنیم، دست های پنهان دشمنان در انحراف مسائل حقیقی مکتب اهلبیت علیهم السلام، ترویج خرافات و بدعت ها،نفوذ و تهی نمودن ارزش ها در اذهان جوانان را از مسائل پیش روی میباشد که مقام معظم رهبری بر برنامه ریزی در مناسبت های مذهبی تاکید کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد:امام صادق(ع) از مهمترین نشانه های شیعه را استقامت در راه حق دانسته و رسیدن به سعادت حقیقی را در گرو این خصلت پسندیده معرفی کرده است و امام صادق(ع) همواره در راه احقاق حق با ظالمان و مستکبران مبارزه می کردند و امروز پیروان مکتب جعفری باید با برگزاری مراسم با شکوه تر وظیفه دینی و شرعی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام چاووشی یادآور شد: امام صادق (ع) به منظور گسترش اسلام و تبلیغ جریان اصیل امامت و افزایش آگاهی ومعلومات علمی مسلمانان، کلاس های درسی بسیاری برگزار می کردند که در این کلاس ها از همه دسته ها، گروه ها و از سنین مختلف و رتبه های متفاوت علمی حضور می یافتند و همگان حق اظهارنظرو انتقاد داشتند، اگرچه عظمت، جلال و هیبت امام به گونه ای بودکه همه با احترام، با آن حضرت برخورد می کردند. امام صادق علیه السلام منبع فیض بودند و مردم از گوشه و کنار کشورهای اسلامی به خدمت آن حضرت می آمدند تا از مجلس درس ایشان فیض گیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.