حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
استکبار ، عصبانی از همت همه جانبه دولت و مردم برای اجرای قانون خانواده و جوانی جمعیت در ایران
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
شناسه : 5762
بازدید 202
5
رابط مجمع فعالان جمعیت استان هرمزگان بیان کرد؛ ارجمند با بیان اینکه استکبار از همت همه جانبه دولت و مردم برای اجرای قانون خانواده و جوانی جمعیت در ایران عصبانی است، گفت: آمریکا دشمنی ها را با مسلمانان خصوصا مردم ایران داشته اند که یکی از انواع دشمنی های خطرناک؛ جنگ جمعیتی است که با سناریوهای از قبل طراحی شده دست به تغییر ساختار جمعیتی کشور ها می زنند.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

محمود ارجمند رابط مجمع فعالان جمعیت استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: دشمنان قسم خورده به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار دشمنی با ایران و مسلمانان را در ذات خود دارند و این مسئله جزء تفکیک ناپذیر وجود استکبار است . بر همین اساس انواع دشمنی ها را با مسلمانان خصوصا مردم ایران داشته اند .

وی در ادامه افزود: یکی از انواع دشمنی های خطرناک که کمتر قابل لمس هست جنگ جمعیتی است که با سناریوهای از قبل طراحی شده دست به تغییر ساختار جمعیتی کشور ها می زنند و در نتیجه کشوری که 75 درصد جوان است را پس از 20 یا 30 سال کهنسال و پیر می‌کنند و کشوری که پیر باشد تسلط بر آن مثل آب خوردن است و بدون هیچ واهمه ای دشمن به خواسته خود می رسد. بهتر است بگوییم کشور پیر خود به خود بدلیل نداشتن جوانان بالنده ، خود به خود به بیگانگان وابسته می شود و این امری مسلم است.

رابط مجمع فعالان جمعیت استان هرمزگان بیان کرد: عموم مردم ایران ذره ای شک نکنند چون اسناد متعددی از خود همین دشمنان بروز پیدا کرده است ، به عنوان مثال ، اظهار نظر برژینسکی مشاور امنیت ملی کارتر است که در جایی گفته است: از فکر حمله پیش‌دستانه علیه تأسیسات هسته‌ای ایران دوری کنید و گفت‌وگوها با تهران را حفظ کنید، چون زمان، آمارهای جمعیتی و تغییر نسل در ایران به نفع نظام کنونی نیست.

ارجمند همچنین گفت: متاسفانه برنامه ریزی دشمن و اقدمات ساده لوحان در کشور در چند ده سال اخیر باعث کاهش نرخ باروری شده است که اگر اقدامات اساسی نشود بعید است که کشور تا 100 سال دیگر به جوانی خود برگردد . بر این اساس است که حضرت امام (ره) در گذشته فرموده اند که کشور ما باید 150 میلیون باشد و حضرت آقا هم از زمان زعامت، همواره مسئولان را نسبت به این مسئله هشدار داده اند.

وی ادامه داد: این نکته مهم را هم بگویم که بهترین دوره ای که می‌توانستیم بقول معروف پنجره جمعیتی را بموقع باز کنیم و نسبت به جوانی جمعیت برای حداقل 50 سال آینده طوری برنامه ریزی کنیم که با مشکل بحران جمعیت جوان مواجه نشویم همین 10 ساله ی اخیر بوده است که متاسفانه با بی رمقی و ناتوانی دولتمردان دولت اصلاحات نتوانستیم از این فرصت استفاده کامل را ببریم .

رابط مجمع فعالان جمعیت استان هرمزگان اضافه کرد: اما اکنون که دولت و مجلس مردمی و انقلابی روی کار آمده می‌بینیم که با همت و دغدغه ی تمام قانون جوانی جمعیت را با رای بالا مصوب می کنند و در حال ابلاغ به دولت برای اجراست. که در این قانون مشوق های فراوانی برای جوانی جمعیت ، فرزندآوری ، ازدواج و رفع موانع ناباروی و مسئله مهم اسقاط جنین (قتل جنین ) که متاسفانه از لحاظ فقهی بسیار قبیح و گناه بزرگ شمرده شده ، در این قانون بطور مبسوط آورده شده است.

ارجمند گفت: در استان نیز مجمع فعالان جمعیت استان تشکیل شده که در حال انجام فعالیت هایی مردمی و خودجوش از قبیل مرکز بر تبیین جزء به جزء همین قانون خانواده و جوانی جمعیت، رایزنی با صداوسیما برای تولید برنامه های کارشناسانه ، همایش های مختلف با محوریت مادر و خانواده پر نشاط ، واکاوی و روشنگری در مسئله قتل جنین از نگاه فقه و راه اندازی پویش ها و کمپین های مختلف با توجه به موضوعات مختلف حول خانواده و جوانی جمعیت هستیم.

وی بیان داشت: 20 و21 آبان ماه نیز اولین دوره تربیت کنشگر حوزه جمعیت با همکاری قرارگاه جمعیت ، سازمان تبلیغات ، جبهه فرهنگی انقلاب وبا دعوت از اساتید مشهور کشوری حوزه جمعیت بصورت مجازی خواهیم داشت که همه افراد دغدغه مند در حوزه جمعیت خصوصا مسئولان هیئات مذهبی ، مداحان ، روحانیون، فعالین گروه های جهادی ، معلمان ، پزشکان و همه دغدغه مندان در همه صنوف که دل در گروه نجات کشور خود از نیفتادن در چاله سیاه جمعیتی دارند می‌توانند در این دوره که پوستر آن در رسانه های مجازی از امروز منتشر خواهد شد ، شرکت نمایند و در مرحله بعدی از ظرفیت و تاثیر گذاری هرکدام از این افراد بهره کافی را ببریم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.