حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
تجمع روحانیون در محکومیت اهانت به امام رضا (ع)
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
شناسه : 10289
بازدید 159
7
در پی هتک حرمت به ساحت مقدس امام رضا (ع): در پی هتک حرمت امام هشتم (ع) ،روحانیون و طلاب شهرستان بندرلنگه در حوزه علمیه آل البیت (ع) تجمع کردند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

در پی هتک حرمت امام هشتم (ع) ،روحانیون و طلاب شهرستان بندرلنگه در حوزه علمیه آل البیت (ع) تجمع کردند. در این تجمع با خواندن اشعاری در مدح امام رئوف و محکومیت عوامل دست اندرکار فیلم موهون آن را محکوم کردند.در این تجمع امام جمعه محترم شهرستان بندرلنگه به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان با تاکید بر این که ،کسانی که در پی انتشار فیلم اقدام ناجوانمردانه با دستمایه قرار دادن جنایت‌های مجرمی که با انحراف وبدفهمی از آموز‌های دینی ومعارف رضوی دست به جنایت زده و با محاکمه در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی به اشد مجازات رسیده است وبا استفاده ابزاری از سینما که باید درخدمت اخلاق، معنویت وبشریت باشدبه اعتقادات دینی میلیارد‌ها مسلمانان و حرم مطهر رضوی وسرزمین مقدس مشهد الرضا اهانت کرده اند، نزد همه آزادگان جهان حرکتی محکوم، نفرت انگیز وشایسته انزجار است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.