حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
تجلیل از عالم پیشکسوت شهرستان بندرلنگه
۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
شناسه : 10728
بازدید 134
4
در حاشیه نشست شبکه امامت و عملیات شهدای حرم: به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات بندرلنگه در حاشیه مراسم نشست شبکه امامت و عملیات شهدای حرم، از عالم پیشکسوت شهرستان بندرلنگه تقدیر وتجلیل شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ مورخ ۵ تیرماه ۱۴۰۱ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه به همراه امام جمعه شهرستان بستک حجت‌الاسلام و المسلمین قائدی، راهیار استان حجت‌الاسلام غلامپور، مدیر حوزه علمیه آل البیت«علیهم السلام» حجت‌الاسلام حیدرزاده و جمعی از روحانیون به دیدار آیت‌الله رکنی رفتند.

آیت الله رکنی در این دیدار با اشاره به لزوم فعال کردن حوزه های قرآنی،تاکید بر دلسرد نکردن مردم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تزریق نشاط و امید بین مردم داشتند.

در ادامه حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی با ارائه گزارش مبسوط از فعالیت های اداره تبلیغات افزودند:تفاوت بارزي كه ميان پيشكسوتان روحاني و پيشكسوتان ساير عرصه ها وجود دارد اين است كه افراد در عرصه هاي مختلف بعد از گذشت 30 سال خدمت به افتخار بازنشستگي نائل مي شوند در حالي كه در ميان روحانيت بازنشستگي وجود ندارد و يك وظيفه شرعي دارند و تا پايان عمر در راستاي وظايف خود تلاش مي كنند.

در پایان از آیت الله رکنی به عنوان روحانی پیشکسوت تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.