حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
تجلیل از برگزیدگان طرح تشویقی دریافت‌کنندگان گواهینامه آزمون حفظ عمومی استان هرمزگان
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۴۲
شناسه : 26516
بازدید 14
2
در جلسه‌ای با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، برگزیدگان طرح تشویقی دریافت‌کنندگان گواهینامه آزمون حفظ عمومی هرمزگان تجلیل شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی در آئین تجلیل از برگزیدگان طرح تشویقی دریافت‌کنندگان گواهینامه آزمون حفظ عمومی استان هرمزگان گفت: دغدغه فعالان قرآنی و همچنین خانواده‌ها سبب شده تا جريانی تحت عنوان حفظ قرآن در یک خانواده ایجاد شود و ترویج آن در سطح گسترده‌تر، نیازمند تبلیغ مضاعف است.

وی افزود: حفظ قرآن ابتدای یک اتفاق در زندگي است و این کتابآسمانی، کتاب زندگانی است، لذا می‌بایست حفظ آیات الهی در زندگي افراد اثرگذار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: اگر به خوبی به کتاب قرآن پرداخته شود، همین کتاب برای ساختن یک زندگي ایده‌آل کافی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی با بیان اینکه قرآن، کتابی قابل فهم برای همه است، افزود: البته اگر متخصصان این حوزه به صورت تخصصی به معانی آیات این کتاب الهی ورود کنند می‌توانند به فهم ویژه خودشان دست یابند، حتی اگر تخصص لازم را دارا نباشند.

وی همچنین بیان کرد: قرآن، کتابی نو هست و خیلی‌ها توانسته‌اند با تمسک به قرآن و مأنوس شدن با این هدیه الهی، راه درست زندگي کردن را بیاموزند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تشویق حافظان قرآن را عاملی برای ایجاد انگیزه بیشتر جهت پرداختن به حفظ این کتاب الهی دانست و گفت: با این اقدام، فضای کشور، بیش از پیش حالت معنوی و قرآنی به خود خواهد گرفت.

حقانی خطاب به حافظان قرآن کریم تأکید کرد: سعی کنید در سطح جامعه، مبلغ جدی در حوزه اطلاع‌رسانی به ديگران باشید تا موج گسترده‌ای برای حفظ قرآن در سطح استان و کشور ایجاد شود.

وی بیان داشت: تشویق یکی از ویژگی‌های اساسی سازمان تبلیغات اسلامی است، امیدواریم موج عظیمی در حوزه فعالیت‌های قرآنی به ویژه در زمينه حفظ به وجود آید.

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین صابر پروین، رئیس اداره دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان در خصوص چگونگی برگزاری آزمون حفظ عمومی قرآن کریم در استان هرمزگان را تشریح کرد.

سپس در پایان این نشست، از حافظان قرآن کریم در حضور خانواده‌های آنان تجلیل بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.