حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
تبلیغ دین رسالت اصلی همه طلاب و روحانیان است
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۵۱
شناسه : 17925
بازدید 80
6
در نشست سفیران گفتمان ساز محرم مبلغات بندرلنگه تاکید شد؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در نشست سفیران گفتمان ساز محرم برای مبلغات تأکید کرد : تبلیغ دین مبین اسلام نخستین رسالت یک طلبه است.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛نشست سفیران گفتمان سازمحرم 1402 برای مبلغات شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در این نشست با بیان اینکه تبلیغ دین رسالت اصلی همه طلاب و روحانیان است، اظهار داشت در ابتدای راه تحصیل، طلاب باید با خود فکر کنند که برای چه چیزی پای به این عرصه نهاده اند و چه رسالتی دارند پس در این ‌بین باید تأکید کرد که تبلیغ دین مبین اسلام نخستین رسالت یک طلبه است.

خلیفاوی گفت: در روایت معصومین آمده است «َ الْعَالِمُ بِزَمَانِهِ لَا تَهْجُمُ عَلَیْهِ اللَّوَابِس‏» با نگاه به این روایت باید گفت آنچه در دین سبب انحراف می‌شود احکام دانی بدون زمان‌شناسی است.

وی با بیان اینکه زمان امر مهمی است که باید حتما شناخته شود، بیان داشت: زمان شناسی به ما مختصات مهم و امتحانات جامعه و مراحل قبل و بعد از آن را به همراه وضعیت درونی و بیرونی آن می‌آموزد. برای این که اهمیت زمان را بشناسید و بدانید چه موضوعی در اولوایت است؛ باید به گفت و گو بپردازید.

خلیفاوی در پایان بیان کرد: حمله همه‌جانبه و طوفنده برای ریشه‌کنی انقلاب اسلامی در جریان است و در این جنگ پیچیده، مساله اصلی انقلاب اسلامی با درس خواندن طلبه‌ها ارتباط دارد. در عصر انقلاب اسلامی بازنشانی سیره علمی و عملی رهبری در دوران طلبگی بهترین الگو و راهکار برای طلاب است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.