حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
تاریخ انقضای مستکبرین عالم سر آمده و به زباله‌دان تاریخ ملحق خواهند شد
۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۲۴
شناسه : 25248
بازدید 17
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: حسین بن علی (ع) نه تنها نقطه وصل امت اسلامی بلکه محور انسجام تمامی آزادیخواهان و حق طلبان جهان است.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دمی زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: حسین بن علی علیه السلام نه تنها نقطه وصل امت اسلامی بلکه محور انسجام تمامی آزادیخواهان و حق طلبان جهان است.هر کسی که به نحوی معترض به بی‌عدالتی و ظلم در جوامع باشد خود را به خیل مشتاقان زیارت حسین بن علی (ع) در اربعین می رساند.

وی افزود: امروز حرکت سیدالشهداء (ع) تبدیل به یک فرهنگ شده است، فرهنگی که در آموزه هایش ظلم ستیزی و عدالت محوری را سرلوحه قیام خود کرده است.پس بدون شک «حب الحسین یجمعنا» اینروزها به معنای واقعی کلمه به رخ جهانیان کشیده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دمی زاده بیان داشت: وقتی فضای پیرامون خود را مورد بررسی قرار می دهیم می بینیم که معاندین و مخالفین تاب و تحمل دیدن این اجتماع ظلم ستیز را ندارند و حتی حاضر به پخش بزرگترین اجتماع مردمی دنیا که از محبت ائمه هدی علیهم السلام نشات گرفته و تمام ادیان و مذاهب را تحت تاثیر قرار داده و مردم را به حرکت درآورده است در رسانه های خود نیستند.

وی تاکید کرد: پیاده روی اربعین بزرگترین و مهم ترین پیام سیاسی را به حکام و دولت های عبری عربی می‌دهد.اینکه مکتب حسین (ع) پرورش دهنده انسان های حق طلب و استکبارستیزی است که با فرهنگ جهاد و شهادت رشد کرده اند و هراسی از کشته شدن در راه خدا ندارند و خود را مهیای شهادت کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در پایان گفت: از تحولات رخ داده در منطقه و جهان به خوبی متوجه می شویم که تاریخ انقضای مستکبرین عالم سر آمده و آنها نیز مانند گذشتگان خود به زباله‌دان تاریخ ملحق خواهند شد که این وعده و اراده خداوند بر تحقق حاکمیت مستضعفین بر جوامع بشری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.