حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
بیانات مقام معظم رهبری پیام مقتدرانه برای ملت ایران و سایر مسلمانان بوده است
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
شناسه : 26358
بازدید 39
2
حجت الاسلام والمسلمین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اقامه نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری گفت: پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی در روز جمعه، همان حضور ایشان در فضای عمومی کشور و بودن در کنار مردم است که خود یک پیام مقتدرانه برای برای ملت ایران و سایر مسلمانان بوده و موجب دلگرمی و ارمش خیال محور مقاومت در سراسر جهان گردیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان غلامحسین حقانی ،بیانات مقام معظم رهبری را درروز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۷/۱۳ را این چنین بیان کرد پیام مهم مقام رهبری را روز جمعه همان حضور ایشان در فضای عمومی کشور و همراه بودن ایشان در کنار مردم دانست که خود یک پیام مقتدرانه برای ملت ایران و سایر مسلمانان بوده و موجب دلگرمی و آرامش خیال محور مقاومت در سراسر جهان گردید.
وی در ادامه افزود،ایران دفاع را حق مشروع و قانونی برای خود میداند که در آن نه تعلل ایجاد می‌شود نه شتاب زده عمل می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: تمامی اقداماتی که سوی دولت های مقاومت نظر ایران لبنان و فلسطین صورت میگیرد از باب حق دفاع از خود، در سازمان ملل بود.

غلام حسین حقانی در ادامه با اشاره به بیانات حضرت آقا که می فرمایند اسرایئل هفتاد سال به عقب کشیده شده است و به دنبال اثبات مشروعیت خود بوده ادامه داد این نکته موضوع قابل اهمیتی است که ما گاهی اوقات در مسائلی مانند شهادت اسماعیل هنیه ،سید حسن نصرالله و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت نظیر قاسم سلیمانی احساس شکست میکنم اما در واقع این ها همه اشاره گر این موضوع است که دشمن با مرتکب شدن این جنایات همچنان به دنبال اثبات مشروعیت اولیه خود است و این نشانه‌ای از موفقیت جبهه مقاومت در برابر رژیم کودک کش قاصب صهونیست تا این لحظه بوده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.