حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری کارگاه علمی غدیر ویژه ائمه جماعات مساجد
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۱۸
شناسه : 11028
بازدید 71
6
در آ‌ستانه دهه ولایت و امامت کارگاه علمی شبهه‌شناسی غدیر ویژه ائمه جماعات مساجد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، کارگاه علمی غدیر ویژه ائمه جماعات مساجد شهرستان با سخنرانی امام جمعه شهرستان حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل‌نیا در مکان دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا افزود :عید غدیر باید به زیباترین شکل در فضای شهر جلوه کند و این فرصت خوبی برای افزایش شادی مردم خواهد بود که نیازمند برنامه ریزی است.

وی با اشاره به ابعاد و زوایای واقعه غدیر خاطرنشان کرد: پیغمبر(ص) حضرت علی (ع) را به عنوان حاکم و رهبر جامعه و مرجع علمی و دینی معرفی کرد و این یعنی هرکسی خواهان شناخت حلال و حرام، علم و سیاست واقعی است باید به سراغ امیرالمومنین (ع) برود.

حجت الاسلام اسماعیل نیا در ادامه گفت: یکی از رسالت‌های ائمه جماعات این است که با استفاده از هر زبانی، غدیر را برای مردم جامعه تبیین و تشریح کنند، چرا که متأسفانه در تاریخ چنان تحریف شده که واقعه بزرگ غدیر خم مغفول بماند و در بخش‌هایی از دنیای اسلام این جریان نورانی تاریخ اسلام فراموش شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.