حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
برگزاری کارگاه‌ آموزشی مهارت های زندگی اسلامی در شهرستان بندرلنگه
۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
شناسه : 25365
بازدید 30
4
کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، ایرانی با هدف تقویت مسوولیت‌پذیری، برای تشکیل تعالی خانواده به همت اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌بندرلنگه: حجت الاسلام مجید جعفرپور مدرس این کارگاه آموزشی در کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی اسلامی اظهار کرد: مهارت‌های زندگی مجموعه‌ای از توانایی‌هاست که قدرت سازگاری و رفتار مثبت و کارآمد را افزایش داده و موجب می‌شود افراد مسوولیت‌های مربوط به نقش اجتماعی خود را بپذیرند و بدون صدمه زدن به خود و دیگران با چالش‌ها و مشکلات زندگی مواجه شده و انتخاب‌ها و رفتارهای سالمی در سرتاسر زندگی داشته باشند.

حجت الاسلام مجید جعفرپور بیان کرد: توانایی برقراری ارتباط درست «مهارت» است و هیچ فردی با مهارت متولد نمی‌شود؛ بلکه افراد در دوران زندگی به تدریج مهارت را می‌آموزند.

استاد کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد: آموزه‌های اسلامی بر آن است تا مهارت‌هایی را به انسان بیاموزد که با آن خود را به کمال برساند و نواقص و عیوب را از خود برطرف کند.

حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه نیز عنوان کرد: در این کارگاه تلاش شد اراده دینی شرکت کنندگان تقویت شود تا زندگی آنها رنگ و بوی الهی به خود بگیرد و بنیان خانواده مستحکم بماند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.