حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان قرآن در شهرستان نیر
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
شناسه : 5637
بازدید 106
4
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای دوره آموزشی توانمندسازی مربیان قرآن ویژه خواهران در نیر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هدف از برگزاری دوره توانمندسازی، «ارتقای سطح مربیان قرآن» و «افزایش اطلاعات مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآنی» شهرستان نیر است.

وی افزود: در ابتدای این دوره، پس از سطح سنجی از مربیان، میزان توانایی تدریس و صحت قرائت آنان ارزیابی، و آموزش مباحث موردنظر طبق نیاز آنان در راستای توانمندسازی و رفع اشکالات موجود ارائه شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: باتوجه به شرایط کرونا و عدم تشکیل کلاس‌های حضوری در مؤسسات و مراکز قرآنی متأسفانه سطح مطالعه و تمرین مربیان هم اندکی کاهش پیداکرده و نوعی رکود در این زمینه اتفاق افتاده که طبق درخواست مربیان، این کارگاه به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صابر در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره فرحناز فرید استاد قرائت و صوت و لحن قرآن اعزامی از اردبیل برای ۲۰ نفر از مربیان شهرستان نیر تدریس کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.