حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری همایش منادیان وحدت در شهرستان بندرلنگه
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۵۸
شناسه : 12452
بازدید 64
4
به مناسبت هفته وحدت: همایش منادیان وحدت با حضور ائمه جمعه و روحانیون شیعه و سنی و همچنین مسئولین شهرستان بندرلنگه برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ، همایش بزرگ منادیان وحدت با حضور علمای اهل سنت و شیعه شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا در این همایش ضمن تشکر از دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت ؛ اداره تبلیغات و سپاه شهرستان، برنامه های هفته وحدت امسال را بی نظیر و پر شور ارزیابی کرد و افزود: تعصب،جهل، ناآگاهی و غفلت از توطئه دشمن از عوامل تهدید کننده وحدت است .

 وی در بخش دیگر بیان داشت:جهاد تبیین بر همه علما سنی و شیعه واجب است و باید با شفافیت دستاوردهای نظام اسلامی را برای مخاطبان خصوصا نسل نوجوان بازگو کنیم.

در ادامه امام جمعه روستای بستانه شیخ دهقان به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان گفتند: از جمله برکات این همایش ها این است که دشمن تاب دیدن شیعه و سنی در کنار همدیگر در این همایش ها را ندارد.وی تاکید کرد: با افزایش این دورهمی های اهل سنت و تشیع دشمن می ترسد و کمتر به فکر تفرقه‌افکنی می‌افتد.

وی با اشاره به وحدت و همبستگی بسیار خوب میان اهل سنت و شیعیان در شهرستان بندرلنگه گفت: خوشبختانه وحدت مسلمانان شهرستان بندرلنگه مثال زدنی است و ارتباطات خوب و عالی با یکدیگر دارند.

در پایان برنامه از خانواده های شهدا،هنرمندان و جمعی از کارآفرینان تقدیر به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.