حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری همایش بانوان مدافعان حریم ولایت در دهه امامت و ولایت در بندرلنگه
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۱۸
شناسه : 16925
بازدید 74
4
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی همایش بانوان مدافعان حریم ولایت در دهه امامت و ولایت در بندرلنگه تشکیل شد.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ویژه برنامه بانوان و مراسمات جشن در حسینیه های شهرستان بندرلنگه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول نهضت پیشرفت بانوان، مسئول امور بانوان فرمانداری، مسئول بسیج جامعه زنان، معاون پرورشی آموزش و پرورش، مدیر حوزه علمیه خواهران در مکان اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت:از آنجا که غدیر مهر اکمال دین اسلام و نبوت است تمامی افرادی که تحت ولایت ولی خدا قرار می گیرند اعم از زن و مرد نسبت به آن وظیفه دارند. لذا امسال با دو هدف گسترش و تعمیق فرهنگ غدیر در میان جامعه بانوان و خانواده و نیز بهره گیری از ظرفیتهای جامعه زنان جهت تعمیق و گسترش فرهنگ غدیر در جامعه راه اندازی شود.

وی با بیان این نکته گفت: کمیته بانوان برای دستیابی به اهداف فوق، به ایجاد ساختارهای لازم جلسات مستمر و نشست‌های متفاوت در طول سال اقدام شود و برای تمامی ایام سال و همچنین با تاکید بر مناسبت پیش رو دهه ولایت و امامت( از قربان تا غدیر) برنامه هایی را در نظر گرفت. از جمله برگزاری همایش بانوان مدافعان حریم ولایت در دهه امامت و ولایت با همکاری ارگان‌های دولتی و غیر دولتی درون شهرستان برگزار گردد.

در  پایان جلسه مسئول نهضت پیشرفت بانوان، مسئول امور بانوان فرمانداری، مسئول بسیج جامعه زنان، معاون پرورشی آموزش و پرورش، مدیر حوزه علمیه خواهران در دهه ولایت با اعلام برنامه های خود را ارائه دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.