حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید القدس (دکتر اسماعیل هنیه) در بندرلنگه
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
شناسه : 24960
بازدید 91
7
مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، با حضور گسترده با حضور مسئولین و مردم شیعه و اهل سنت در حسینیه ثارالله بندرلنگه برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ مراسم گرامیداشت رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی شهید القدس دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، ساعت 20 پنجشنبه 11 مرداد ماه 1403 با حضور گسترده با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار شیعه و اهل سنت در حسینیه ثارالله شهرستان بندرلنگه برگزار گردید.

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه ضمن تسلیت و تبریک حادثه تلخ شهادت دکتر اسماعیل هنیه عرضه داشت: دشمن امروز از این همه وحدت و همگرایی به تزلزل و عجز افتاده و باید قدر این حرکت‌های عظیم حمایتی را بدانیم و اجازه ندهیم تا دشمن تا بن دندان مسلح بتواند بر امت اسلامی چیره شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه، ترور شهید هنیه را نشان استیصال رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این حرکت‌ها روح جدیدی را در جبهه مقاومت و حماس می‌دمد.

شیخ مسعود راهبر همچنین افزود: ترور اسماعیل هنیه نشانه خواری و زبونی و همچنین عصبانیت دشمن از مقاومت جانانه نیروهای مقاومت و مردم قهرمان فلسطین است و شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه قطعا نقطه حرکت و آب حیاتی برای رسیدن به قله فتح و رسیدن به نقطه فتح و پیروزی خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام مجتبی چاوشی مسئول دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این مراسم ضمن تسلیت و تبریک حادثه تلخ شهادت دکتر اسماعیل هنیه افزود: حیف است که انسان‌های بزرگی مانند ایشان که عمر خود را برای مقابله با ظلم گذاشتند، در بیمارستان از بین بروند.

وی تاکید کرد: خون این افراد باید عزت بخش اسلام و مسلمین باشد و هنیه مزد زحماتش را گرفت که شهادت گوارایش باد.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه خاطر نشان کرد: امت اسلامی این راه را ادامه خواهد داد و فرقی نمی‌کند شهید امت اسلامی شیعه باشد یا سنی و جبهه مقاومت فرزندانی مانند شهید سلیمانی و شهید هنیه زیاد تربیت کرده است.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مهمان ما را در قلب ایران ترور کردند و کار از سیلی و تنبیه گذشته است.

وی در پایان افزود: دشمن بداند که وحدت جهان اسلام و جبهه مقاومت با ترور شهید هنیه بیشتر شده و خونخواهی خواهیم کرد.

گفتنی است؛ اجرای برنامه قرائت قرآن و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و روضه خوانی با نوای حجت الاسلام طاهری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.