حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در ابوموسی
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
شناسه : 25549
بازدید 21
2
برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در ابوموسی مراسم سوگواری شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با دوستداران و محبان اهل بیت(ع) در مسجد جامع ابوموسی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، همزمان با شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت عالم آل محمد حضرت رضا(ع)، مراسم سوگواری و عزاداری با حضور عاشقان و دلدادگان حضرت ثامن الائمه در مسجد جامع ابوموسی برگزار شد.
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی و مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام امیر هنرمند برگزار شد و مردم مومن ابوموسی در رثای هشتمین خورشید ولایت به سوگ نشستند.
حجت الاسلام حسنی در این مراسم گفت: یکی از القاب مشهور حضرت ” عالم آل محمد ” است. این لقب نشانگر ظهور علم و دانش ایشان می‌باشد و این توانایی و برتری امام در تسلط بر علوم یکی از دلایل امامت ایشان می‌باشد.
وی همچنین گوشه هایی ار فضائل اخلاقی و کمالات نفسانی، زهد و پارسایی، جود و بخشش، معجزات و کرامات و علم شمس الشموس امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را بازگو کردند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی خاطرنشان کرد: حدیثی مشهور از امام رضا(ع) در سفر به ایران بیان شده که به نام سلسِلةُالذَّهَب شناخته می‌شود؛ زیرا سلسله راویانش همه معصوم‌اند. او این حدیث قدسی را در نیشابور برای جمعی از عالمان آنجا بیان کرده است. در این حدیث، توحید قلعه خدا معرفی شده که هرکه وارد آن شود در امان است. سپس آمده البته این شروطی دارد که من از جمله آن‌ها هستم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.