حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری مراسم دومین شب قدر در حسینیه امام سجاد(ع) بندرکنگ
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
شناسه : 15934
بازدید 160
9
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: مراسم دومین شب قدر در حسینیه امام سجاد(ع) بندرکنگ با حضور اقشار محتلف مردم برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، همزمان با دومین شب از شب های قدر و شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، مراسم احیاء شب زنده داری در حسینیه امام سجاد(ع) بندرکنگ با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد که در این مراسم روحانی ضمن احیای شب قدر، در غم شهادت آقا و مولای خود اشک ماتم ریختند.

در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان همزمان با شب شهادت حضرت علی مردم مومن و متدین شهربندرلنگه از ساعات اولیه شب با در دست داشتن قرآن و مفاتیح و ادعیه و بر تن کردن رخت عزا در غم شهادت مولای خود به سمت مساجد و حسینیه های این شهر روانه شدند.

شب زنده داران در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به قرائت قرآن، دعای جوشن کبیر، دعای مجیر و ادعیه وارد شده در این شب پرداخته و با خدای خود راز و نیاز کردند و در هنگام سحر نیز با سر گرفتن قرآن و فریاد  الهی العفو از خداوند طلب آمرزش و بخشش کردند.

همچنین در این مراسم معنوی، سخنرانی حجت الاسلام دکتر اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه به تشریح شخصیت والای امام علی (ع) در بین شب زنده داران پرداخت و مداحان به نوحه خوانی پرداختند و عزاداران نیز بر سر و سینه زدند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.