حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری مراسم جشن هفته وحدت در مسجد اهل سنت بندرلنگه
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۹
شناسه : 12305
بازدید 351
9
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: به مناسبت آغاز هفته وحدت، مراسم جشنی با حضور برادران شیعه و اهل سنت در مسجد جامع اهل سنت بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، مراسم جشنی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اعظم(ص) و آغاز هفته وحدت با حضور برادران شیعه و اهل سنت در مسجد جامع اهل سنت بندرلنگه برگزار شد.

در گوشه ای از این مراسم حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان داشت: هفته وحدت زمان مناسبی برای همدلی و وحدت مسلمانان است.

وی به اتحاد و وحدت هر چه بیشتر مسلمانان با یکدیگر اشاره کرد و افزود: در جمهوری اسلامی هیچ فرقی بین مذاهب وجود ندارد و همه از شیعه و سنی به صورت مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی خاطرنشان ساخت: باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و برای مقابل با دشمنان اسلام و مسلمانان، وحدت و اتحاد خود را هر چه بیشتر حفظ نمائیم.

امام جمعه بندرلنگه یادآور شد: امروزه دنیای استکبار در منطقه به دنبال ایجاد اختلافات مذهبی هستند تا با ایجاد دو دستگی بین مسلمانان، به اهدافشان برسند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.